søndag 25. desember 2016

Slimhoste kjerringråd

Hoste i form av både slim- og tørrhoste kan gjøre at man ikke får sove når man skal det. Se dette kjerringrådet mot hoste og bli kvitt hosten en gang for . Hoste som setter seg er ubehagelig og kan være vanskelig å bli kvitt.

Den kan både være smertefull og den kan holde deg våken om natten. Hoste er alltid et problem for meg - jeg hoster når jeg er frisk også, og når jeg blir syk så er det hosten som henger i i månedsvis etterpå. Mange er plaget av hoste uten at det foreligger noen annet underliggende enn tør og sår hals.


Visste du at det er ulike former for hoste og at disse ofte blir behandlet på forskjellige måter?

Vi lærer deg forskjellen på tørrhoste og slimhoste og gir deg noen . KJERRINGRÅD mot influensa, forkjølelse og sår hals. Et gammelt godt råd mot forkjølelse og hoste er å tygge varme tyttebær. Så please, gi meg alle gode og mer eller mindre velprøvde og uortodokse kjerringråd og triks for å dempe eller bli kvitt hoste, og gjerne for å .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg