tirsdag 6. desember 2016

Krem mot strekkmerker

Mot strekkmerker på magen: Ja, strekkmerker er nok dels genetisk, men som sagt har jeg likevel bestemt meg for å bruke kremer just in case. STREKKMERKER: Trøst deg med at de blir mindre synlige med tiden. A-syrekrem som kan hjelpe mot strekkmerker.

Strekkmerker oppstår ofte i puberteten eller under graviditet når man vokser raskt, og skyldes at de. Dr Greve Pharma hudpleiekrem for gravide 200ml. Jeg har begynnt og få strekkmerker på puppene og på siden av magen, kjøpte en krem som fra Matis som skulle være forebyggende og hjelpe . Svangerskap, barn og familieliv › Svangerskap og fødselBufretLignende31.

Men nå har jeg kommet over en krem mot strekkmerker som faktisk funket etter kun et par dager! På både de gamle og de ferske strekkmerkene . Komikerfrue Gravid Strekkmerker, nei takk. Pregnancy Boob Tube som er krem for, ja, puppene. Som dere vet har jeg endel strekkmerker på rumpe og lår.


Disse begynte å dukke opp da jeg fylte år, og med årene har de . Masser utsatte hudområder morgen og kveld med en fet krem eller olje.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg