torsdag 15. desember 2016

Smerter øverst i magen gravid

Jeg har ei venninne som er uker på vei, hun sliter veldig med smerter øverst i magen! Lurer veldig på hva dette kan være, og jeg er så. Er bare uker på vei så kan ikke være den lille i magen som.

Jeg hadde dte sist jeg var gravid og da fant de ikke ut av det. Graviditeten ble som forventet tøff, og Annelin følte seg mer sliten. Gravide plages ofte med sure oppstøt, smerter øverst i magen og følelse av oppfylthet.


Har ligget i 20min med skikkelig forferdelige smerter øverst i magen på høyre side under ribbbeina som har strålet nedover siden.

Smerter øverst i magen, kvalm og svimmel - Kropp og. Tips mot KRAFTIGE LUFTSMERTER ØVERST i magen. Svangerskapet - plager og sykdommer - Sinnetshelse. BufretLignendeMange gravide rammes av kvalme, kløe, bekkenløsning, urinveissymptomer og andre mindre plager. Noen får også smerter midt i eller øverst oppe i magen.


Noen får smerter midt i eller øverst oppe i magen. Jeg er gravid i uke (33+1) og har nå hatt konstante kynnere i nesten en time. Når den gravide har forhøyet blodtrykk, eggehvitestoffer (protein) i urinen og. Ved svangerskapsforgiftning (preeklampsi) har den gravide høyt blodtrykk,. Hodepine, flimring for øynene, kvalme og smerter øverst i magen kommer sent i . Har den siste måneden hatt litt småvondt øverst i magen på høyre.


Smerter øverst i magen Komplikasjoner og plager. Til vanlig bruker jeg somac, men de skal man ikke ta når man er gravid. Svie øverst på magen Termin i juli og august. Samtidig har jeg jo hørt at smerter øverst i magen kan dreie seg om svangerskapsforg.


Magen blåser seg opp og jeg ser ut som jeg er gravid. Stort sett skyldes smerter i magen for mye luft. Men om smertene er kraftige kan det være tegn på en mer alvorlig tilstand.


Jeg er gravid i uke nå, og har smerter øverst i magen. Klarer ikke helt å beskrive det, men er ihvertfall ekstremt ubehagelig. På onsdagen februar var smertene øverst i magen kjipe. Jeg er i uke nå og magen vokser jevnt og trutt.


Men den siste uken har jeg hatt skikkelig sviende smerter øverts på magen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg