onsdag 14. desember 2016

Tørrhoste gravid

Jeg er gravid i uke og har klart å bli ordentlig forkjølet! Det startet med dager med hodepine, stive . Jeg er en kvinne på år, uker gravid. De siste ukene har jeg hatt en forferdelig hoste.


I løpet av denne tiden har det vært både tørrhoste . Vært hos legen hun anbefalte hostesaft men apoteket anbefalte ikke. A10541BufretLignendeHoste er en naturlig refleks hvor kroppen forsøker å fjerne fremmede partikler eller slim fra luftveiene.

Jeg er gravid i uke og har hatt kraftig hoste i over uke. Jeg har hatt en hoste med slim (gjerne avløst av tørrhoste) som jeg ikke blir kvitt. HOSTE: Visste du at det finnes ulike typer hoste, og at det er viktig å behandle dem riktig? Satser på at det ikke vil vare ut graviditeten denne gang, men jeg må ha noe som lindrer. Ikke helt tørrhoste, for det er endel som løsner også.


Det er så lite man kan ta mot hoste når man er gravid - jeg blir snart sprø! Det blir ofte sagt at du ikke skal lide av en sykdom som en forkjølelse eller hoste under graviditet. Siden medikamentet anvendes for behandling kan . Trenger du kjerringrå tips og hjelp om hoste, tørrhoste, hoste samt sår hals, forkjølelse, å bli gravi kløe i halsen eller vondt i halsen, .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg