torsdag 16. mars 2017

Penis sopp

Det er sjelden at gutter får sopp på penis, så hva er det som får deg til å tro at du har fått det? Du kan godt bruke Canesten eller lignende krem som du får kjøpt . Jeg har fått et lite sopputbrudd på penis, tror det kom etter heftig sex med dama i helgen, da hun var veldig våt, ga meg oralsex etc og vi holdt . Anonymforuat man ikke kan ha sex på lenge? Kan mannen min ha sopp på penis uten å merke noe til det.


Har hatt sopp gang før og alle tendensane til sopp såg jeg. Har gått på og av i uker strekk og smørt på ganger daglig.

Leter etter informasjon om sopp på penis - Helseinnlegg20. VG Nett) Svenske Viktoria Ed (31) trodde hun fant en penis i ketchup-flaska - nå viser det seg at snopp var sopp! Hvis partner har symptomer, bør han smøre soppkremen på penis. Samleie kan irritere skjeden og legge forholdene til rette for at sopp . Så leste jeg på et annet forum at den kunne gi sopp.


Sjelden penis-sopp vokser i hage på Hovin. Kanskje kom den fremmede veksten (soppen er innfelt i bildet) med en pose matjord jeg kjøpte, .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg