mandag 27. mars 2017

Brystvorter gravid

Før graviditeten består brystene av bindevev, fett og uutviklede melkeganger og. De aller fleste vil kjenne at brystvortene blir ømme i løpet av svangerskapet. BRYSTENE FORANDRES: Brystene forandrer form og størrelse under svangerskapet.

Har en følelse av at jeg kan ha blitt gravid i helgen (lørdag), og har nå ømme bryster, noe jeg ellers ikke pleier ha (ikke ved pms osv). Et lite spm om ømme pupper og vonde brystvorter. Når får dere ømme bryster - Bli gravid - Forum - Klikk.


Jeg sliter med ømme brystvorter nå under graviditeten.

Ved graviditet fører hormonforandringene til at kjertelvevet utvikler seg. Er kun veldig ømme brystvorter og endel mer utflo hvis det er et. Jeg har hatt ømme bryster helt uten å være gravi ved ett tilfelle slet jeg . Flere som har hatt vonde brystvorter tidlig i svangerskapet? Jeg hadde vanvittig ømme brystvorter sist jeg var gravid.


Fant denne fine saken, med tegn på at du kan være gravid ;). Hvis du er gravid vil du merke at brystene og . Bare lurer litt sånn for morro skyld jeg. Noen som vet noe om hvor tidlig man kan få ømme brystvorter ved en graviditet.

Innsendt av jente år Lignende spørsmål har blitt besvart tidligere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg