tirsdag 7. mars 2017

Klamydia sterilitet

For noen måneder sisden fikk jeg vite at jeg hadde klamydia. Jeg er nå vedig redd for at jeg har blitt steril. Hvor lang tid må du ha klamydia for å bli steril?

Man antar at 10- av alle som rammes av bekkeninfeksjon pga klamydia, kan få. Hvor lang tid det evt kan ta før man blir steril er et vanskelig spørsmål som . Det er ikke noen stor fare for å bli steril av klamydia for gutter, litt større for jenter, men man kan også få noen andre plager etter klamydia, som for eksempel litt . Gutter kan få betennelse i bitestikkelen, som både kan gi smerter og sterilitet.

Klamydia er den viktigste årsaken til sterilitet hos både gutter og . AlphaGalileo melder om en svensk undersøkelse om menn, klamydia og fruktbarhet. De fant lavere fruktbarhet hos par hvor mannen . Klamydia er den hyppigste seksuelt overførbare sykdommen i Norge. Ubehandlet klamydia kan føre til sterilitet, spesielt hos kvinner. Noen som har hatt klamydia, men likevel har klart å bli gravid. Klamydiainfeksjon i kjønnsorganene - NHI.


BufretLignendeKlamydia er en infeksjon i underlivet forårsaket av bakterien Chlamydia trachomatis. Diagnosen er likevel viktig å stille, fordi behandling kan forhindre sterilitet.

Steril av Klamydia - posted in Helse: Jeg har hørt at over lenger tid med Klamydia kan man bli steril. Ordet klamydia brukes også om selve bakterien. Klamydia er den vanligste kjønnssykdommen i Norge, og er den hyppigste årsaken til sterilitet. Jeg er ei jente på 21år som nylig fikk påvist klamydia. Jeg fikk resept på engangs dose av min gynekolog og har nå tatt denne.


Hvor stor er sannsynligheten for at en kvinne blir steril etter å ha hatt klamydia? Avhenger dette av hvor lenge man går med sykdommen . Går du med sygdommen længe, kan der opstå følgekomplikationer, der kan ende med at gøre dig steril. Derfor bør du blive testet for klamydia, hvis du er i tvivl, . SPØRSMÅL: om man er blitt steril, kommer det ikke sæd til orgasmen da? Första gången hade jag det i 5-månader innan jag fick behandling.


Jag minns att jag hade väldigt ont i magen ett . Uten behandling kan klamydia føre til sterilitet hos både menn og kvinner. Du kan være smittet av klamydia uten å ha plager. Klamydia, herpes, kjønnsvorter og gonoré er de vanligste. Klamydia er den vanligste kjønnsykdommen i Norge.


Klamydia er den hyppigste årsaken til sterilitet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg