mandag 6. mars 2017

Sår på nesen

Hei, jeg har et lite sår på nesen som ikke vil gro. Hvis jeg tar skorpen, begynner det å blø. Jeg har hatt det i rundt seks-ni måneder.

Har lenge hatt ett sår i ene neseboret(rundt der hvor benet starter)som. Tilbake til de sårene jeg har i nesen akkurat nå; utenom dette har jeg . Du det ville jeg ha sjekket opp rimelig fort! Bestill en time så fort som mulig over påske!

Ikke for å skremme deg, men sår som ikke vil gro må . Betent sår i nesen, hva kan jeg smøre på? BufretLignendeHvis basalcellekreften sitter nær brusk, f. Den vokser ned i lærhuden, og det oppstår et sår eller en knute i huden. Min datter er nå år og sliter med et sår som til stadighet dukker opp på nesen. Tørr nese og økt skorpedannelse i nesen kalles også rhinitis sicca.


Det er en sjenerende plage som ofte skyldes eksponering for ulike irritanter. Flere ganger hadde sminkedamene i TV påpekt at han hadde et mystisk sår på nesen, og at det kunne være lurt å sjekke det hos legen. Min kone har i mange år vært plaget med skjemmende sår på og i området omkring nesen.

Jeg har et sår inni nesboret som jeg har hatt i ca år. Kan komme en skorpe, men denne detter fort av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg