onsdag 15. mars 2017

Slim i brystet

Har du kols er det sannsynlig at du har økt slimproduksjon i lungene. Om slimet (sekretet) blir liggende i luftveiene vil du kunne oppleve tyngre . Når vi blir syke samles slim i lungene våre, som fører til hosting, pusteproblemer osv.

Men, du kan bli kvitt slim i lungene med naturlige remedier. Vanlige symptomer er hoste, sårhet og smerter i hals og bryst. Lindrer irritert hals og letter opphosting av seigt slim ved forkjølelse.


Kjenner fysisk at det skurrer inne i ryggen noen ganger.

Trenger du kjerringrå tips og hjelp om slim, slim i halsen, bihulebetennelse,. Ved slim i brystet eller bronkitt, kan to kopper isop(hyssopus officinalis)- te daglig . Hoste over tid kan gi smerter i brystet og at man hoster opp slim. Hoste er en naturlig metode for kroppen å forsøke å bli kvitt slim i halsen eller slim fra lungene. Forkjølelse og hoste kan være ufarlig, men det . Jeg plages med hoste og enorme mengder slim fra luftveiene, føler meg tett i brystet.


Når jeg begynner å hoste så kommer det så mye slim at jeg . Dette gjør at det hoper seg opp slim i luftveiene. Det vanligste symptomet på bronkiektasier er langvarig hoste med dannelse av mye slim, på fagspråket kalt .

Det funker på meg når jeg er tett i brystet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg