tirsdag 7. mars 2017

Ingrodde hår

INNGRODDE HÅR: Kan se ut som en kvise som ikke kan klemmes, men det er hår som ikke kommer seg ut til hudoverflaten og som kveiler seg . NO: Inngrodd hår er hårstrå som vokser litt ut, før de gjør en helomvending og setter kursen innover igjen. Problemet med de fleste hårfjerningsmetodene er at de kan irritere huden og forårsake ubehagelige inngrodde hår som er skjemmende og til og med .

Jeg sliter med inngrodde hår i bikinilinjen. Jeg begynte med brasiliansk voksing på klinikk for ca. Et år siden og var strålende fornøy med . Inngrodde hår er veldig vanlig og de fleste er vel litt plaget med det fra tid til annen.

Dette har jeg hatt nå i ca måneder, så det er mest sannsynlig ganske stort. Samtidig kan barbering gi både barberingsutslett, sår og øm hu småkutt og i verste fall infeksjoner, inngrodde hår og de beryktede nuppene . Tend Skin ble funnet opp i 19av en tannlege i Florida ved en ren tilfeldighet. Inngrodde hår kan være en smertefull plage.


Men heldigvis finnes det måter å gå om å behandle og bli kvitt en inngrodd hår som har blitt infisert. Vi sluker dem rått - det er jo tross alt ikke så lekkert med en glattbarbert tiss med inngrodde hår og kviser.

Inngrodde hår ser ut som ekstra sure kviser. Som om kviser i panna ikke var nok, må du altså forholde deg til vonde . En meget sjelden gang kan kunder få byller og kviser mellom 1-dager etter voksingen, det er ikke inngrodde hår, men en reaksjon på selve voksingen. Jeg tror det kan komme av inngrodde hår etter barbering, og det er super ubehagelig. Det er vondt å tørke seg og den føles vond og hoven. Jeg har fått et par inngrodde hår nedentil.


Har barbert meg i årevis, men aldri hatt dette problemet . Jeg er en jente på snart år som sliter med inngrodde og tykke sorte hår på leggene, ved bikinilinjen og littegran under armhulene. Menn fjerner ofte hår i ansiktet, ører og neser, på ryggen og noen fjerner også kjønnshår. Hva kan jeg gjøre for å unngå inngrodde hår? Inngrodde hår er plagsomme, men det finnes gode metoder for å unngå dem.


Du finner også masse om hvordan du skal unngå inngrodde hår når du. Grunnen til at vi kan få inngrodde hår er om vi barberer flere ganger . En inngrodde hår er faktisk et hår som krøller seg tilbake på seg selv og begynner å vokse inn i hårsekken, eller et hår som ikke vokser ut av . En lett og frisk fuktende krem med rose, kamille og antibakteriell Tea-tree som forhindrer inngrodde hår og uren hud etter hårfjerning.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg