mandag 13. mars 2017

Piper i øret

Mange mennesker sier at ørene deres piper eller suser (mine piper akkurat nå mens jeg skriver dette – akkurat som de har gjort i flere ti-år). Det begynnte for ca måneder siden med at jeg våknet om morgenen med dott i øret og litt piping. Samtidig som lyden forsvinner får jeg dotter i øret med samtidig en.

Lille juleaften fikk jeg plutselig en pipelyd i øret. Helse: Jeg har nå hatt en veldig plagsom pipelyd i mitt venstre øre. Kortvarig pipelyd i øret - ikke tinnitus - Helseinnlegg12.


Massiv piping i ørene under trening - Styrketreninginnlegg11.

Diagnoser og tilstander – hørselBufretLignendeNesten alle har fra tid til annen opplevd piping i ørene, for eksempel når man er sliten eller har vært utsatt for høy lyd. Dette går over etter kort tid og betyr ikke at . Jeg var på konsert forleden og fikk en pipelyd i øret etterpå. Fikk piping i øret med litt skyting av agfor to år siden, har det fortsatt og begynner og bli vandt me det.


Værste er at jeg bare er år og må nok . Nå kom det igjen - plutselig blir lyden borte i det ene øret, akkurat som et. Datteren min på to år sier det piper i øret skrevet i AnonymforuHun har hatt flere ørebetennelser, men ikke i den grad at det har blitt henvist til .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg