fredag 31. mars 2017

Gravid uke 37 kvalm

Kvalme på slutten av svangerskapet skrevet i 3. Jeg er nå akkurat begynt på uke 3 og jeg føler meg så dårlig i dag. Jeg begynte å føle meg litt dårlig i går, kvalm og startende hodepine. Har vært kvalm på kveldene de siste ukene,ingenting som har skjedd.


Hadde overhodet ikke forberedt meg på å føde i uke 3 da de sier at . Når du er høygravid og klar for fødsel leter du gjerne etter det minste tegn. Slimproppen kan imidlertid gå både dager og uker før fødselen starter. Opplever du likevel å bli litt kvalm rundt termin kan det være at fødselen . Jeg er gravid i uke + og i dag har jeg følt meg svimmel, kvalm og generelt uvell. Kjentes ut som jeg skulle besvime et par ganger. Jeg er gravid i uke + og i dag har jeg følt meg svimmel, kvalm og . Har siden i natt hatt noen utrolig vonde stikninger i underlivet, jeg er dødskvalm og kjenner meg utrolig sliten.


Svangerskapsforgiftning er en tilstand der den gravide får forhøyet blodtrykk og. Hodepine; Synsforstyrrelser; Kvalme eller magesmerter; Kvinnen får ofte hevelser i. Jeg er gravid i uke med forholdsvis få symptomer. Eventuelt hvor lenge hadde dere dette før fødselen startet? Han er født i uke mens termin, og uke 38+ca UL termin. Jeg var så dritalei, sliten og overbevist om at jeg skulle gå kronisk gravid livet ut, at jeg . Ved svangerskapsforgiftning (preeklampsi) har den gravide høyt blodtrykk, protein.


Hodepine, flimring for øynene, kvalme og smerter øverst i magen kommer sent i. De fleste tilfeller ( ) oppstår etter 37.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg