fredag 24. mars 2017

Hvordan regne ut bmi

Sjekk din BMI og hvilken vektklasse du tilhører. Ved hjelp av vår unike kaloriberegner kan du også finne ut hvor mange kalorier du trenger i løpet av en dag, avhengig av ditt . Jeg kan aldri huske hvordan man regner ut BMI.

BMI er en forkortelse for Body Mass Index, forholdet mellom vekt og høyde. Jeg er ei jente på år, og jeg lurer på hvordan man regner ut BMI. Jeg leste et sted her at man skal dele vekten på (høyde x høyde), men jeg får det ikke til.


Kroppsmasseindeks - regn ut din BMI ut fra høyde og vekt.

Kommentarer til hvordan redaksjonen har løst saken på, tips om skrivefeil eller . Fyll ut feltene og se hva din kroppsmasseindeks er. Body mass Index - BMI) for å finne ut om du er. Det er viktig å huske at disse målene bare gir en indikasjon på hvordan helsetilstanden din er.


Har du BMI på over er det å regne som fedme, ligger du under 1regnes som undervekt. KMI (kroppsmasseindeks) beregnes ut fra en persons høyde og vekt, og gir for de fleste et godt mål for. KMI er også kjent som BMI (body mass index). Her finner du artikler om hvordan det er å leve med ulike tilstander og sykdommer .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg