fredag 13. februar 2015

Hvordan bli kvitt tørrhoste

Hoste i form av både slim- og tørrhoste kan gjøre at man ikke får sove når man skal det. Se dette kjerringrådet mot hoste og bli kvitt hosten en gang for . HVA SLAGS HOSTE HAR DU: Husk at tørrhoste og slimhoste.

Særlig tørrhoste kan forverres og bli mer langvarig dersom man puster inn . Tørrhoste er veldig vanlig, og er ofte helt ufarlig. Men kan skyldes alvorlig sykdom, og bør sjekkes av lege. Hoste er kroppens måte å kvitte seg med slim, fremmede partikler eller annet som irriterer luftveiene.

Man får gjerne hoste i forbindelse med forkjølelse, men det . Min far sliter med en forferdelig hoste og hostesaft ser ikke ut til å hjelpe. Han hoster hele natta og hele huset blir berørt av dette. Hoste som setter seg er ubehagelig og kan være vanskelig å bli kvitt.


Den kan både være smertefull og den kan holde deg våken om natten. Hvis du noen gang har hatt en tørr hoste, vet du hvor skjerpende det kan være. Du kan flere ganger, uproduktivt hoste, gjør halsen sår og stemmen din hes. Hmm, ja, jeg skal se hvordan hosten blir ikvel blir det jævlig, så stikker jeg til legen imorra, takk for . Jeg er så sliten og lei av å være forkjølt og hoste nå at jeg snart går til legen!


Hoste er en naturlig refleks hvor kroppen forsøker å fjerne fremmede partikler eller slim fra luftveiene. Forkjølelse er den vanligste årsaken til at vi hoster.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg