fredag 13. februar 2015

Stikker i magen

Smerter i øvre høyre del av magen kommer ofte fra lever og galleveier, smerter i midten øverst i magen ofte fra magesekken, smerter nedad på . Det begynte på torsdag med stikking nederst på magen på venstre side. Da trodde jeg at det bare var luft i magen, og fordi jeg hadde litt hard .

Stikker i magen - Graviditet, spedbarn og babytideninnlegg15. Stikker i magen - Kropp og helseinnlegg2. Gravid: Kraftig stikk i magen - Graviditet, spedbarn.


Har sinnsykt vonde stikkinger i siden - hjelp.

Da befinner smertene seg nederst på høyre side av magen. Ved akutt blindtarmbetennelse vil du ofte bli kvalm og få feber også, ifølge . Symptomer: Kramper i sentrum av magen som kommer i bølger. Symptomer: Krampeaktige smerter nederst i magen, som avtar hvis du går . Smertene er: Det kjennes ut som kniver som stikker i magen(kommer plutselig).


Mye luftplager, mye lyder i magen, oppblåsthet, smerter ved . Har du smerter nedover mot høyre side av magen? Det kan være omgangssyke, eller det kan være et tegn på at magen er gått i stå. Stort sett skyldes smerter i magen for mye luft. Men om smertene er kraftige kan det være tegn på en mer alvorlig tilstand.


Også kan det stikke litt hvis jeg strekker meg . Er uker på vri nå og to kvelder på rad har jeg hatt stikkinger i magen. Oppblåst mage, halsbrann, kvalme og forstoppelse er vanlige plager. Livmoren din vokser, noe som kan gi litt ”stikkende” smerter i magen. Funksjonell dyspepsi er en tilstand karakterisert ved gjentatte episoder eller kroniske plager med ubehag fra øvre del av magen. Har i de siste dagene hatt en slags strekkefølelse eller stikking nederst i magen.


Ligner kansje litt på mensensmerter, men har aldri hatt denne . Er gravid i uke og er litt bekymret for at noe kan være galt. Stikkende smerter i magen er ofte dannet i spastiske sammentrekninger av enkelte muskelfibre, som er plassert i det muskulære laget av bekken organer. Som mange viktige organer er plassert på høyre side av magen, kan det være.


Spesielt hodepine og hadde ikke krefter, babyen i magen tappet meg for all energi. Smertene har blitt mye verre, av og til stikker det voldsomt og jeg klarer da . Hei, for ca en måned siden begynte jeg å merke et ubehag til venstre i magen, i området bak og under de nederste ribbeina . De siste to dagene har jeg med jevne mellomrom kjent stikk i magen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg