fredag 27. februar 2015

Oppblåst mage gravid

Før du selv ble gravi hadde du sannsynligvis hørt svangre. I starten av svangerskapet får mange kvinner oppblåst mage og mageknip. Er magen så oppblåst at du ser fødeklar ut allerede?

Oppblåst mage er kanskje litt slitsomt,nbsp;men helt vanlig for gravide. Kun uker på vei synes jeg det er for tidlig å fortelle om graviditeten til andre enn de aller nærmeste. Jeg er i dag uker + og har den siste uken slitt med veldig oppblåst mage, slik at jeg får vondt.


Hvor fort etter EL kan man merke at man er gravid.

Begynn med en gang du har mistanke om at du kan være gravid og. Oppblåst mage, halsbrann, kvalme og forstoppelse er vanlige plager. Magen vrengte seg ved lukten av hvitløksånde, parfyme, stekt mat, tøymyknere, kjøleskap - ja du vet vel at . Når kan man begynne å merke at man er gravi når magen blir større osv? Det å være gravid innebærer ikke bare det å ha en stor mage. For mye væske på en gang kan nemlig gi en følelse av oppblåsthet og dermed . Du trenger ikke å bekymre deg for unormale plager under graviditeten, det er nok.


Mange kvinner får oppblåst mage og magekramper tidlig i svangerskapet. Jeg føler meg så sykt oppblåst, og har hatt mye mer luft i magen en.

Skjønner ikke at det ermulig å se gravid ut når jeg bar eer ca uker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg