fredag 27. februar 2015

Chorizo gravid

Som gravid kan du ikke putte i deg hva som helst. CHORIZO-PØLSE: Lett å glemme at dette kan gi trøbbel for fosteret. Nå ble jeg stresset her, vet jo at chorizopølse er fy fy for gravide.

Mannen hadde varmet opp både vanlige pølser og chorizopølser, så tok jeg en . Kan jeg spise spekemat om det stekes da tro? Vanlig, norskprodusert spekemat regnes normalt for å være ganske trygg, i alle fall nyåpnede pakker, men chorizo vil som regel komme fra . Som gravi kan man spise spekeskinke som er stekt?

Tapas i morgen, tips til innhold for oss som er gravide. Blant de mikroorganismer som normalt forbindes med matforgiftning er det to som gravide bør være ekstra oppmerksom på: Listeria og . Stekt chorizo Kosthol trening og helse. Gravide kan spise alle typer kjøtt dersom det er gjennomstekt eller gjennomkokt.


Når du er gravid kan du spise de aller fleste produkter fra Gilde, med noen få unntak: Unngå å spise spekemat og spekepølse, inkludert alle typer Salami. Norske mat- og helsemyndigheter mener at noen matvarer kan inneholde mikroorganismer eller stoffer som kan være skadelig for fosteret, selv . Skravlesiden – Forum … Vanlig, norskprodusert spekemat regnes normalt for å være ganske trygg, i alle fall . I går spiste jeg pizza med parmesan og parmaskinke. Jeg tenkte først at det var ok siden det ville være .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg