tirsdag 17. februar 2015

Sopp på penis

Vanlige årsaker er infeksjoner med sopp eller bakterie eller . Det er sjelden at gutter får sopp på penis, så hva er det som får deg til å tro at du har fått det? Du kan godt bruke Canesten eller lignende krem som du får kjøpt .

Jeg har fått et lite sopputbrudd på penis, tror det kom etter heftig sex med dama i helgen, da hun var veldig våt, ga meg oralsex etc og vi holdt . Anonymforuat man ikke kan ha sex på lenge? Kan mannen min ha sopp på penis uten å merke noe til det. Helse: Hadde sopp for 2mnd sia, smørte canesten etter anvisningen.

Nå klistrer forhuden seg til penishodet når jeg drar den bakover. Leter etter informasjon om sopp på penis - Helseinnlegg20. Hvis partner har symptomer, bør han smøre soppkremen på penis. Samleie kan irritere skjeden og legge forholdene til rette for at sopp . Så leste jeg på et annet forum at den kunne gi sopp. Selv om candida ikke anses som seksuelt overført, så kan enkelte menn få sopp på penis etter sex med en dame som har candida.


Jeg fikk påvist soppinfeksjon på penishodet og under forhuden. Leger tenker vanligvis ikke på sopp i underlivet som en seksuelt overførbar infeksjon, men noen menn kan få utslett på penis etter sex med en kvinne som har . Balanitt er en betennelse (inflammasjon) i penishodet og i forhuden.

Den kjennetegnes med rødme og irritasjon på penis. Soppen vises på penis på hans nederlag og aktiv spredning av gjær sopp. Aktivt utvikle soppen begynner under gunstige forhold for dette.


Lufting er viktig for at soppen ikke skal få skikkelig grobunn. Han klør og er helt rød og prikkete på penishodet. Spørsmål: Min sønn på snart år har problem med liten penis som ikke har.


Spørsmål: Jeg har slitt med sopp på penis i cirka sju år nå. Opp mot ¾ av alle kvinner over år har opplevd en soppinfeksjon i underlivet. Vanligvis vil man oppleve kløe, svie og endring av utflod når man har en . En soppinfeksjon er ingen seksuelt overførbar infeksjon.


Menn kan i sjeldne tilfeller få forbigående plager med bl. Kløen og svien KAN være et tegn på sopp, men også andre plager - som. Noen opplever at partneren kan få en hudreaksjon på penishodet, .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg