torsdag 12. februar 2015

Omgangssyke og gravid

Jeg hadde omgangssyken når jeg var gravi veldig ubehagelig, men ikke farlig for babyen. Hvis du får feber, så er det viktig og ta paracet, . Gravid og omgangssyken, hva må jeg passe på?

Gravid i uke og hatt omgangssyke med oppkast og diaré siden fredagen. Fikk omgangssyken kastet over meg i går kveld - rakk ikke en gang komme meg hjem fra en jobbmiddag før jeg kastet opp. Omgangssyke mens man er gravidinnlegg6.


Og rømme er også helt greit å spise når en er gravid.

Det er normalt at gravide også får influensa eller omgangssyke, men ta gjerne kontakt . Da ser det ut til at det er min tur med denne omgangssyken. Min mor fikk knapt i seg mat i det hele tatt i de mnd hun var gravid med meg. Har man en kortvarig runde med omgangssyke, er det imidlertid for de. Viral gastroenteritt er den medisinske betegnelsen på virusinfeksjon i tarmen eller omgangssyke. Dette er en vanlig årsak til diaré og oppkast.


Og etter all sannsynlighet ikke den siste heller. I den siste halvtimen har du kjent deg litt ubestemmelig uvel . Jeg er uker på veg og har fått omgangssyke.

Hun sa at sent i svangerskapet kunne omgangssyke føre til rier og for. Ikke farlig, men pga graviditeten får man det ofte litt hardere enn ellers.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg