fredag 6. februar 2015

Hvordan finne bmi

Sjekk din BMI og hvilken vektklasse du tilhører. Ved hjelp av vår unike kaloriberegner kan du også finne ut hvor mange kalorier du trenger i løpet av en dag, avhengig av ditt . BMI er en forkortelse for Body Mass Index, forholdet mellom vekt og høyde.

Jeg kan aldri huske hvordan man regner ut BMI. For å finne din BMI (Body Mass Index), må du ta vekt del på høyde. BMI står for kroppsmasseindeks (engelsk Body Mass Index) og gir et mål for.


Kommentarer til hvordan redaksjonen har løst saken på, tips om skrivefeil eller.

Jeg er ei jente på år, og jeg lurer på hvordan man regner ut BMI. Jeg leste et sted her at man skal dele vekten på (høyde x høyde), men jeg får det ikke til. Du kan finne ut om du er overvektig ved å benytte den såkalte BMI-testen.


Testen beregner din BMI (Body Mass Index) et tall som forteller noe om forholdet . Body mass Index - BMI) for å finne ut om du. Det er viktig å huske at disse målene bare gir en indikasjon på hvordan . BMI står for Body Mass Index eller kroppsmasseindeks på Norsk. Annet populært innhold: Hvordan endre vaner?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg