tirsdag 24. februar 2015

Sår i nesen

Jeg hadde et sår som aldri grodde inne i nesa mi, utrolig ubehagelig! Jeg ble anbefalt en sårsalve på apoteket som . Tørr nese og økt skorpedannelse i nesen kalles også rhinitis sicca.

Det er en sjenerende plage som ofte skyldes eksponering for ulike irritanter. Men kort tid etter det hadde gått over, fikk jeg det i nesa, og en ny kur. Har i mange uker hatt sår i nesen som ikke gror.


Ser ut som hvite hinner helt opp mot neseryggen ytterst i begge nesebor.

Har du lange negler når du piller deg i nesen, kan du både få infeksjoner og begynne å blø. Det er vanligst å få et sår når du piller deg i nesen . Nå har jeg hatt et sår i nesa i to tre uker, og det nekter å gro. Nå ble jeg i tillegg skikkelig forkjølet så hele nesen kjennes ut som den skal . Diskusjoner › Vanskelige følelser og pinlige spørsmålBufretLignende27.


Jeg har hatt sår i det ene neseboret i uker nå. Jeg blir gal, kjennes ut som jeg har store buser i nesa, . Nesens oppgave er å varme opp, fukte og rense luften vi puster inn. Slimlaget i nesen fanger opp partikler i luften som for eksempel støv, pollen, smuss, .

Jeg har et sår inni nesboret som jeg har hatt i ca år. Kan komme en skorpe, men denne detter fort av. Får du sår i nesa under og etter forkjølelse?


Og så piller du og det kommer store flak og skorper fra neseveggen og så blir alt bare verre?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg